Hapje, drankje en toptafeltennis bij aftrap nieuw seizoen

Het nieuwe tafeltennisseizoen wordt zaterdag ingeluid met een hapje, een drankje en toptafeltennis. Heren 1 speelt z’n eerste thuiswedstrijd in de eredivisie en de overige landelijke teams spelen ook thuis. Het was een droomstart voor ons eerste herenteam in de eredivisie: de 5-1 overwinning op DTK’70 afgelopen zondag. Hilversum bovenaan in de eredivisie, wie had dat gedacht? Het team van coach René Hijne speelt de eerste thuiswedstrijd tegen Tafeltennis Zwolle, dat zaterdag 3-3 speelde tegen Scylla. Ook dames 1, heren 2, heren 3 en heren 4 spelen thuis, maar voor deze teams is het pas de eerste wedstrijd van het seizoen. De wedstrijden beginnen om 16 uur. Voorafgaand is er een teampresentatie en een fotosessie.  Je bent van harte uitgenodigd om de presentatie en de wedstrijden bij te wonen. En te genieten van toptafeltennis bij je eigen vereniging!

Vanaf 15.30 uur is er, ter gelegenheid van de opening van het seizoen, een hapje en een drankje voor clubleden en andere belangstellenden. Heren 1, dames 1 en jeugd 1 verschijnen dit seizoen in een volledig nieuwe outfit aan tafel. Shirts, broekjes en trainingspakken zijn beschikbaar gesteld door Sport Europe, de vaste leverancier van onze materialen.

Het programma voor zaterdag 14 september ziet er als volgt uit:

15.30 uur Aftrap seizoen met hapje en drankje in de kantine.

15.50 uur Presentatie landelijke teams, seizoen 2013-2014, tevens fotosessie

16.10 uur Aanvang landelijke wedstrijden

Heren 1 eredivisie:   Hilversum – Tafeltennis Zwolle

Team: Merijn de Bruin, Tycho Dekkers, Nathan van der Lee, Frank Rengenhart