Grote drukte verwacht bij halve finale Nationale Jeugdmeerkampen

Komende zondag, 12 maart, is het Hilversumse Tafeltenniscentrum het trefpunt voor de halve finales van de Nationale Jeugdmeerkampen. Meer dan honderd jeugdspelers uit het hele land strijden dan in diverse leeftijdsklassen om plaatsing voor de eindstrijd van dit evenement. De halve finale zou vorige maand in Nijmegen worden gespeeld, maar moest om organisatorische redenen worden verplaatst. De NTTB koos o.a. voor Hilversum vanwege de centrale ligging en de beschikbaarheid van 22 wedstrijdtafels.

Hilversum zelf is nog met 10 jeugdspelers vertegenwoordigd in deze halve eindstrijd. JO19: Daan Bakker; JO17 Teun Salentijn, Israel Bartelink Groeneveld (foto), Thomas Groot Nibbelink en Mate Molnar; JO15 Vincent Hoogland; JO13 Madhav Anoop en Michiel Cnossen; JO11 Pavlos Kotsyfakis en Bouke van der Weerden.

De wedstrijden beginnen om 11 uur en duren tot eind van de middag. Toeschouwers zijn welkom. Maar vanwege de te verwachten drukte – er worden zo’n 200 spelers en begeleiders verwacht – raden we aan om de auto thuis te laten en met fiets of het openbaar vervoer naar de speelzaal te komen.