Grote Clubactie levert ruim 1000 euro op

Ook dit jaar heeft onze vereniging weer meegedaan aan de Grote Clubactie. Vorig jaar al een groot succes, maar dit jaar hebben onze jeugdleden nog meer loten weten te verkopen! 423 om precies te zijn. Dit levert onze club € 1036.80 op!!! Wederom krijgen onze jeugdleden een kleine beloning voor hun inzet, namelijk een klein bedrag voor elk verkocht lot. Natuurlijk een extra bedankje voor onze topverkopers: Bente en Yann Beek verkochten samen 41 loten, Luca en Dylan Berlingen 33 en Bas Swart, Eric de Boer en Lars de Visser elk 30 loten. Allemaal heel erg bedankt en volgend jaar hopen we weer op jullie te kunnen rekenen. Natuurlijk willen we ook de mensen die onze vereniging hebben gesteund door één of meerdere loten te kopen, van harte bedanken.

Antoinette Romijn (namens het jeugdbestuur)