Grote Clubactie kassucces voor TTV Hilversum

De boekjes zijn ingeleverd, de loten zijn geteld. En wat hebben onze jeugdleden het goed gedaan! 359 loten zijn er verkocht en dat levert onze club 861 euro op.Toen we inschreven voor de Grote Clubactie wonnen we al meteen 250 euro, zodat we trots kunnen melden dat er ruim 1100 euro verdiend is. Super, en dat allemaal door de inzet van de jeugdleden.  Uiteraard willen we vermelden dat Iris de Bie onze kampioen lotenverkoper is met 49 verkochte loten, op de voet gevolgd door Lilian Vonk, Anne Hoogeveen en Lina Jonkman met respectievelijk 38, 33 en 33 loten.

De jeugdleden is een beloning in het vooruitzicht gesteld. Een (klein) deel van de opbrengst van de verkochte loten mogen zij zelf houden. Volgende week zaterdag als de meesten thuis spelen ligt de beloning voor hun klaar. Nogmaals dank allemaal.

Antoinette Romijn