Fietspuzzeltocht volgeboekt, inschrijving nu al gesloten

De interesse voor deelname aan de 21ste TTV Hilversum Fietspuzzeltocht en barbecue na afloop op zondag 4 juli is overweldigend. Binnen een kort tijdsbestek kwamen er bijna 80 inschrijvingen binnen. Duidelijk is dat veel tafeltennissers zich enorm verheugen op een gezellig evenement en het aanhalen van sociale contacten. De organisatie heeft goede hoop dat de coronamaatregelen begin juli verder versoepeld zijn. Door de toestroom aan inschrijvingen is het evenement volledig volgeboekt. Inmiddels is er een wachtlijst voor deelname.

De Fietspuzzeltocht heeft elk jaar een andere startlocatie, die pas een week voor het evenement plaatsvindt, wordt vrijgegeven. Deelnemers rijden in teams van maximaal 4 personen en moeten onderweg een groot aantal vragen en een fotopuzzel zien op te lossen. Aan de hand daarvan wordt een klassement opgemaakt. ’s Avonds na de barbecue vindt de bekendmaking van de einduitslag en de huldiging van de winnaars plaats. Aan de 21ste Fietspuzzeltocht doen veel leden van TTV Hilversum mee, maar ook diverse leden van andere verenigingen hebben zich ingeschreven. De jeugdige winnaars van vorig jaar, Maike den Blanken, Sybren Fermin, Anne en Lotte Hoogeveen verdedigen dit jaar hun titel.