Feestavond ter afsluiting van tafeltenniscompetitie

Zaterdagavond 22 november wordt vanaf 18.00 uur het jaarlijkse feest ter afsluiting van de tafeltenniscompetitie gevierd. Het thema dit jaar is GLOW !!!Hilversum-leden en andere belangstellenden zijn van harte welkom om mee te feesten. Ongetwijfeld zal ook het tweede damesteam zin hebben in een feestje. Guusje, Kelly en Elisa kunnen zaterdag het kampioenschap in de tweede divisie vieren. Zaterdag spelen de landelijke seniorenteams hun laatste thuiswedstrijden.

Zaterdag kan nog een tweede landelijk team van Hilversum het kampioenschap in de wacht slepen. Het tweede jeugdteam (Djermo Roest, Fons Verkerk, Mick de Vette en Lars de Visser) heeft nog maar drie punten nodig om verzekerd te zijn van de titel in het landelijk C. Een knappe prestatie, aangezien dit team voor het eerst uitkomt in de landelijke competitie.

Glow feest (2)