Ex-wedstrijdsecretaris Jan van de Kuilen overleden (update, met nieuwe gegevens)

Na een ziekbed van enkele maanden is zaterdag 5 januari ons ex-bestuurslid en wedstrijdsecretaris Jan van de Kuilen op 63-jarige leeftijd overleden. Jan wordt vrijdag 11 januari om 16 uur in Leusden gecremeerd.

Jan was voor velen binnen en buiten de vereniging een bekend gezicht. Hij had als wedstrijdsecretaris een belangrijke functie binnen de club. Daarnaast was als vrijwilliger bij vele evenementen van TTV Hilversum betrokken. Jan was ook als speler actief. Zijn enthousiasme voor de tafeltennissport bleek onder andere uit het feit dat hij lid was van zowel TTV Hilversum als van zustervereniging Vlug en Vaardig. Ook was hij lid van de Oldtimersclub en deed hij mee aan tal van veteranenevenementen. De bulderende lach van Jan klonk al een tijdje niet meer in de kantine en speelzaal van het Tafeltenniscentrum. Anderhalf jaar geleden kreeg Jan te horen dat hij een ernstige ziekte onder de leden had. Nadat hij om die reden het wedstrijdsecretariaat had moeten overdragen, nam Jan een half jaar geleden ook afscheid als bestuurslid. In een tijd waarin het steeds moeilijker is om vrijwilligers te vinden, werd Jans niet aflatende inzet voor onze vereniging ten zeerste gewaardeerd.

Een maand geleden was Jan voor het laatst op de club, in een rolstoel bij het veteranentoernooi. Daarna namen zijn krachten verder af, tot zaterdag het onvermijdelijke bericht kwam van zijn overlijden. Jan laat een gat achter. We zullen hem missen. We wensen zijn familie veel sterkte toe.

Onderstaand bericht ontvangen wij van de dochter van Jan van de Kuilen.

“Lieve vrienden, Helaas is er geen andere weg om iedereen te kunnen bereiken! Graag wil ik jullie laten weten dat er voor iedereen tijd is om afscheid te nemen. Donderdag 10 Januari van 20:00 uur tot 20:30 uur in Uitvaartcentrum Van de Gooise Uitvaartverzorging Den Hull, Utrechtseweg 11 te Hilversum. De crematieplechtigheid zal plaats vinden op Vrijdag 11 Januari om 16:00 uur in de aula van crematorium Amersfoort, Dodeweg 31 te Leusden. Na afloop is er een informeel samenzijn in de ontvangkamer. Jan hield niet van stropdassen, maar wel van witte bloemen. Een ieder die wil komen is van harte welkom!!! Groeten, Anca Susanthi Van de Kuilen”