Europese Kampioenschappen voor veteranenteams in Hilversum

Het Tafeltenniscentrum aan de Vaartweg is in deze zomer het decor van een bijzonder evenement. Van 15 tot 18 augustus worden hier de Europese Kampioenschappen voor veteranenteams gehouden.

Naar verwachting zullen teams uit heel Europa aan dit toernooi deelnemen. Het is voor het eerst dat het evenement in Hilversum plaatsvindt. De organisatie is in handen van de Old Timers Club (OTC) Nederland, in samenwerking met de internationale federatie voor veteranen.

Op 15 augustus is de ontvangst van de deelnemers, die dan kunnen trainen ter voorbereiding op de kampioenschappen. De wedstrijden worden gespeeld op vrijdag 16 augustus (middag en avond), zaterdag 17 augustus (ochtend en middag) en zondag 18 augustus (ochtend en middag). Op zaterdagavond wordt er een galafeest georganiseerd voor de deelnemers.