Eerste inloopdag op donderdag 1 september

Heb je zin in een potje tafeltennis en heb je overdag tijd? Op donderdag 1 september is de eerste inloopdag van het nieuwe seizoen bij TTV Hilversum aan de Vaartweg 52.  Wie wil kan tussen 10 tot 12 uur en tussen 13.30 tot 15.30 uur komen tafeltennissen. Kosten 2 euro p.p.

Tafeltennis is bij uitstek geschikt voor senioren die op een plezierige manier fit en gezond willen blijven. Bij tafeltennisvereniging Hilversum zijn veel 55-plussers overdag actief. Maar ook jongeren zijn van harte welkom. De inloopdagen zijn bedoeld om kennis te maken met de tafeltennissport. Er is een clubbegeleider aanwezig om uitleg te geven en vragen te beantwoorden. Vooraf aanmelden is niet nodig.

De inloopdagen zijn op:

Donderdag 1 september

Donderdag 6 oktober

Donderdag 3 november

Donderdag 1 december

De inlooptijden zijn: van 10 tot 12 uur en van 13.30 tot 15.30 uur

Het adres van het Tafeltenniscentrum is Vaartweg 52, Hilversum (ingang Gemeentelijk Gymnasium), tel: 035-6233388. Batjes en balletjes zijn beschikbaar. Een clubbegeleider is tijdens de inloopdagen aanwezig om te assisteren en vragen te beantwoorden.

Tafeltennis kan op elk niveau worden gespeeld, ook met geringe inspanning. Het is een plezierige en relaxte manier om je conditie op peil te houden. Bovendien is  tafeltennis goed voor je lichaamscoördinatie, lenigheid, uithoudings- en reactievermogen. Deelnemers moeten er rekening mee houden dat men de houten sportvloer niet met buitenschoenen mag betreden. Binnensportschoenen zijn dus gewenst.

Wekelijks spelen?

Wie na één of meerdere inloopdagen de smaak te pakken heeft en wekelijks een balletje wil slaan, kan lid worden. Mensen die overdag willen tafeltennissen, betalen bij TTV Hilversum een gereduceerde contributie van ongeveer 70 euro. Daarvoor kan men het hele jaar door, desgewenst meerdere keren per week, spelen!

Maar liefst 5 dagdelen per week biedt TTV Hilversum gelegenheid om recreatief te tafeltennissen. De meeste leden die overdag spelen, zijn al wat ouder. Er zijn beginners en ervaren rotten! Naast het sportieve element en het fit blijven vormen de sociale contacten een belangrijk drijfveer om overdag actief te zijn achter de tafel. Op maandagmiddag, dinsdag-, woensdag- en donderdagochtend en donderdagmiddag kan men bij TTV Hilversum terecht om een balletje te slaan.

Meer weten? Stuur een mail naar Eugène Staffhorst: e.staffhorst@planet.nl

Overdag 4

Tafeltennis is bij uitstek geschikt om op een relaxte manier je conditie op peil te houden.