Eenmalige forse contributieverlaging voor alle leden TTV Hilversum!

Goed nieuws voor leden van TTV Hilversum: het bestuur heeft besloten om voor dit jaar aan alle leden een fikse contributiekorting toe te kennen. Dit vanwege het feit dat ons Tafeltenniscentrum vanwege de coronamaatregelen maandenlang gesloten was.

,,De huidige financiële situatie van de vereniging maakt het mogelijk dat we eenmalig de contributie fors verlagen’’, verklaart penningmeester Wim Oud. ,,Onlangs kwam de schriftelijke bevestiging van het ministerie dat we voor het 4e kwartaal van 2020 €7.500 subsidie krijgen. Omdat we dit bedrag ook kunnen aanvragen voor het 1e kwartaal van 2021 en waarschijnlijk deels ook voor het 2e kwartaal, kunnen we het ons permitteren om dit jaar genoegen te nemen met aanzienlijk minder contributie-inkomsten.”

Wat houdt de contributieverlaging voor 2021 in?

• Gewone leden betalen dit jaar:     €80 in plaats van €128.
  • Leden Overdaggroepen betalen: €36 in plaats van €54.
  • Speciale leden betalen:                €50 in plaats van €75.
  • Alle leden betalen daarnaast NTTB basis-bondsgeld van €20.
  • Competitie-spelende leden betalen alleen voor de 2e helft van het jaar het bondsgeld i.v.m. competitie-spelen.
  • Er wordt dit jaar geen eigen bijdrage clubshirt in rekening gebracht.

Alles bij elkaar levert dit per lid een fikse contributiekorting op van tientallen procenten. Binnenkort worden de contributienota’s door de penningmeester verstuurd.