Drie prijswinnaars bij Minimeerkampen in Huizen

De jongste jeugd van TTV Hilversum is bij de eerste Minimeerkampen van dit jaar goed voor de dag gekomen. Van de acht Hilversum-deelnemers vielen er drie in de prijzen. De 7-jarige Yann Beek, die nog niet zo lang op tafeltennis zit,  leverde een bijzondere prestatie door de 1e prijs te winnen. Yann won, net als Lucas van Almeerspin, 6 van de 7 partijen in zijn poule. Op onderling resultaat werd de Hilversum-speler eerste.

Ook Tim Hoveling en Pieter van der Toorn vielen bij het toernooi in Huizen in de prijzen. Zij werden allebei tweede. De andere deelnemers van Hilversum speelden een prima toernooi, maar zij vielen buiten de prijzen. De minimeerkampen zijn bedoeld voor welpen en pupillen van de Afdeling Midden, die nog niet al te veel wedstrijdervaring hebben. Aan het toernooi in Huizen deden zo’n 50 kinderen van diverse verenigingen mee.

De volgende Minimeerkampen zijn op 8 maart bij VTV in Nieuwegein.

Minimeerkampen Huizen 250115, prijswinnaars Hilversum

Van links naar rechts: Yann Beek, Pieter van der Toorn en Tim Hoveling.

Minimeerkampen Huizen 250115, alle prijswinnaars

Alle prijswinnaars na afloop van de Minimeerkampen in Huizen.