Donderdag 23 juni: Bekerspektakel!

UITNODIGING HALVE FINALES BEKERCOMPETITIE 23 JUNI 20:15u

Aanstaande donderdag 23 juni staan de halve finales van de bekercompetitie 2016 afdeling Midden gepland. Doordat zowel Vlug en Vaardig (tegen SVE) als Hilversum (tegen VTV) thuis spelen, zijn beiden wedstrijden op hetzelfde moment gepland; bij Vlug en Vaardig, in de zaal van Hilversum. Het belooft dan ook een reuze spektakel te worden. Komt dus allen uw favoriete team naar de overwinning juichen!

Hilversum 1 – VTV 1
Hilversum 1 (Caspar, Duco, Gilliam, Yury, Eric, Wolter, Gerben) bereikte als eerste de halve finale door ATC Almere 1 in een verplaatste wedstrijd op dinsdag met zeer ruime cijfers overtuigend te verslaan: 11-1. Ondanks dat het team in een gedeeltelijk nieuwe samenstelling speelt dit jaar, laten ze zeer sterke resultaten zien. Zij zullen dus vol vertrouwen de strijd met VTV 1 aangaan.
Echter is tegenstander VTV (Patrick, Frank, John, Harmen, Leon, Willem, René) een geduchte. De verliezend finalist van 2015 wordt, van de nog overgebleven teams, door de kenners als de favoriet voor de bekertitel gezien. De samenstelling van het team is de afgelopen jaren nauwelijks gewijzigd, zodoende hebben zij samen dan ook een dosis bekerervaring en weten ze wat het is om belangrijke wedstrijden te spelen. VTV haalde de halve finale door in eigen huis de verrassing van het toernooi LTTC 2 te verslaan met 10-2.

Vlug en Vaardig 1 – SVE 2
De halve finale voor Vlug en Vaardig 1 (Arnoud, Patrik, Gosse, Frans, Chris, Monny) is evenaring van de voorgaande bekereditie. De doorgewinterde bekeraars lijken ieder jaar weer sterker te worden en steeds meer vertrouwen te krijgen. Wie weet zit er dit jaar een finaleplek in of zelfs meer? De halve finale werd in ieder geval eenvoudig gehaald door Huizen 2 met 10-2 opzij te zetten.
SVE 2 (Jan, Wilfred, Jacob, Sean, Ruben, Maurice, Timeas) zal echter alles op alles zetten om de finaleplaats van VEV te voorkomen. Voor het eerst in de geschiedenis van de bekercompetitie staat er een team van SVE in de halve finale. En dat smaakt naar meer! Vorig jaar was Elan 1 bij de laatste 16 nog het eindstation voor dit team. Echter door een tactische transfer van Quinten van Dissel naar diezelfde concurrent Elan, werd het team in de breedte een stuk sterker en Elan, bekerrivaal voor velen, tja.. zegt u het maar. In de kwartfinale van dit jaar was SVO met 10-6 het lijdend voorwerp, ondanks dat het in de poule nog andersom was.

Bij deze is een ieder van harte uitgenodigd voor de halve finales aankomende donderdag. De wedstrijden vangen aan om 20:15 uur.

Ben je van plan om te komen? Laat het weten op Facebook via het aangemaakte evenement: https://www.facebook.com/events/569557653216321/