Doe mee aan het Spelregelcafé bij TTV Hilversum!

Sinds enkele jaren organiseert de NTTB aan het eind van de najaarscompetitie het Spelregelcafé. Dit jaar is dat op zaterdag 10 december van 13:00 tot 17:00 uur bij TTV Hilversum. Het programma met een theorie- en praktijkgedeelte is bedoeld voor zowel spelers, coaches, ouders als bestuurders die meer willen weten over de spelregels bij tafeltennis. Met enige regelmaat is er onduidelijkheid over de toepassing van bepaalde regels of spelsituaties tijdens een wedstrijd. Tijdens het Spelregelcafé wordt hierover tekst en uitleg gegeven. Doel is om daarmee de kennis binnen de verenigingen te vergroten en informatie met elkaar te delen.

Spelregelcafé biedt de mogelijkheid om gratis de opleiding Scheidsrechter 2 te behalen in één middag! Wie dat wil, kan als opstapje vooraf het Spelregelbewijs (SR1) halen. Dat kan eenvoudig online via www.tafeltennismasterz.nl Geïnteresseerden krijgen tijdens het Spelregelcafé de korte opleiding SR2 in theorie en praktijk aangeboden, onder leiding van bondsscheidsrechter en opleider Resie Knops.

Aanmelden of vragen stellen kan via opleidingen@tafeltennis.nl tot en met woensdag 7 december. Uiteraard is iedereen welkom!