Dennis Hageman ‘Clublid van de Maand’ maart

Voor de maand maart heeft de redactie een nieuw Clublid van de Maand gekozen, als opvolger van Jelle Goossens. Dennis Hageman wordt deze maand in het zonnetje gezet. Dennis (29) heeft een moeilijke tijd achter de rug. Een jaar geleden overleed zijn moeder, kort daarna ging zijn relatie met Trijntje uit. Toch is hij altijd goedlachs, dank zij zijn positieve levensinstelling. Als gevolg van een medische misser belandde hij al op jonge leeftijd in een rolstoel.  Gelukkig ging het na diverse operaties langzaam weer beter. Dennis tafeltenniscarrière is opmerkelijk. Hij wist zich vanuit de 6e klasse omhoog te werken en wist zelfs te promoveren naar de 1e klasse. Een knappe prestatie.  Dennis is trouwe supporter van de landelijke teams. Als hij niet hoeft te werken, is hij altijd aanwezig om de teams aan te moedigen en dat wordt zeer op prijs gesteld. Al met al genoeg redenen om Dennis te benoemen tot Clublid van de Maand.