Damian Rijners in de prijzen bij Mini- en Midimeerkampen in Soest

Een mooie volle tafeltenniszaal met enthousiaste jeugdleden in actie, dat was het beeld bij de Mini- en Midimeerkampen die zaterdag 21 mei gehouden werden bij Shot Soest. Daaruit mag worden afgeleid dat het jeugdtafeltennis in de afdeling Midden zich weer een klein beetje aan het herstellen is van de coronacrisis en de neerwaartse spiraal die daarvoor al in gang was gezet. Een kleine 50 deelnemers uit diverse afdelingsklassen streden in meerkampen om de prijzen. Hilversum was met 9 deelnemers goed vertegenwoordigd. En omdat diverse jeugdleden bij eerdere afleveringen van deze toernooireeks al prijzen hadden gewonnen, kregen ze dit keer te maken met sterkere tegenstanders. En dus waren het dit keer vooral spelers van andere verenigingen die na afloop een prijs in ontvangst mochten nemen. Uitzondering was Damian Rijners. De 15-jarige speler uit Huizen wist op één na al zijn partijen te winnen en ging er met de 2e prijs vandoor bij de Midi’s. Damian was er wat blij mee, want het was al even geleden dat hij een beker mee naar huis mocht nemen. Een beloning voor zijn niet-aflatende inzet tijdens de trainingen. De Mini- en Midimeerkampen worden hopelijk na de zomer voortgezet op diverse locaties in de regio.