Dames Hilversum strijden om koppositie

Na twee wedstrijden in de 2e divisie dames begint er al een kleine afsplitsing te ontstaan aan de top. Voorlopig staan daar drie teams met14 punten en zij hebben een voorsprong van 4 punten op de achtervolgers. Om kans te maken op promotie moeten de teams bij de eerste 2 eindigen, want die beide teams spelen aan het einde van de competitie een promotiewedstrijd tegen elkaar. Van de drie huidige drie koplopers moet er dus eentje afvallen en Hilversum wil die afvaller uiteraard niet zijn. Zaterdag kan er al meer duidelijkheid komen, want dan ontmoeten de Hilversummers een van beide medekoplopers: Taverzo. Het Utrechtse SVE 1 s de andere concurrent die het op moet nemen tegen de nummer 4. Het zal ongetwijfeld een spannende strijd worden in Zoetermeer tussen twee op papier gelijkwaardige teams. De verliezer van deze wedstrijd moet voorlopig afhaken en toekijken hoe het gevecht aan kop verder verloopt. Hilversum wil dolgraag promoveren en na de knappe zege van vorige week tegen SVE 2 zullen de meiden met zelfvertrouwen achter tafel verschijnen in de fraaie accommodatie van Taverzo.