Dames 1 hoopt op steun thuispubliek tegen sterk SKF

De Hilversumse eredivisiespeelsters staan voor een grote krachtproef. De komende weken ontmoeten zij de top drie van vorig seizoen, drie teams die ook dit jaar zullen gaan uitmaken wie er zich in mei kan kronen tot kampioen van Nederland.Terwijl de landelijke teams komend weekend vrij zijn, wordt in de eredivisie een bijna volledig programma afgewerkt. De dames starten hun zware trilogie zaterdag a.s. in eigen huis, alwaar zij SKF uit Veenendaal zullen gaan bestrijden. Deze sympathieke en sterke tegenstander is er op gebrand om na een aantal verloren finales nu eindelijk eens de landstitel te veroveren en willen zaterdag ongetwijfeld een zo hoog mogelijke score neerzetten. Aan de hand van coach Lex Bruijn zullen de youngsters van Hilversum hun huid zo duur mogelijk verkopen. Het devies voor de komende drie weken is dan ook punten sprokkelen tegen de top om zodoende toch nog uitzicht te houden op een plaatsje in de play offs.

De wedstrijd begint zaterdag in de mooie zaal van ttv Hilversum aan de Vaartweg om 16.00 uur en aangezien het de enige thuiswedstrijd is, rekenen de speelsters op veel publiek. Jij komt toch ook kijken, genieten en aanmoedigen!!!

Selecties (met tussen haakjes de plaats op de ELO-ranglijst)

Hilversum:                                                                                                  SKF

Lisette van Es (22)                                                                                         Brenda Vonk-Huntelerslag (15)

Heleen Hop (38)                                                                                            Tali Cohen (18)