Dames 1 genomineerd voor verkiezing sportploeg

Op donderdag 10 maart vindt de prijsuitreiking plaats van de Hilversumse sportverkiezing 2015. Het eerste damesteam van TTV Hilversum is genomineerd voor de titel van sportploeg, samen met het eerste herenteam van rugbyclub Hilversum en de dames dubbel-twee van roeivereniging Cornelis Tromp.

In de categorie talenten behoort Heleen Hop tot de vier genomineerden, samen met de worstelaars Tyrone van Marcel Sterkenburg en de C4M meisjes van SC ’t Gooi. Bij de verkiezing van sportman van het jaar is Davy Klaassen (Ajax) favoriet. Zijn concurrenten zijn Machiel Ittmann (Triathlonvereniging Hilversum) en Willem Beuken (Handboogschutterij Hilversum). Sportvrouw van het jaar wordt Mirjam Koersen (Gooise Atletiek Club), Brigitte van de Kamp (Gooise Atletiek Club) of Anneke Veenendaal (Hockeyvereniging Amsterdam).

De verkiezing en prijsuitreiking vindt plaats in de Burgerzaal van het Raadhuis. Belangstellenden zijn welkom vanaf 19.30 uur.