Competitie gaat volgende week van start, publiek weer welkom, bar en kantine tot 22 uur open

De nieuwe versoepeling van de coronamaatregelen die vanavond bekend zijn gemaakt, maakt het mogelijk dat er vanaf morgen weer tafeltenniswedstrijden gespeeld kunnen worden en competities van start zullen gaan. Naar verwachting zullen de landelijke competitie (jeugd en senioren) en de afdelingscompetitie jeugd conform de oorspronkelijke planning op zaterdag 5 februari beginnen. De afdelingscompetitie senioren gaat volgende week al van start (programma te vinden in TT-app). Publiek (lees bezoekers die niet komen tafeltennissen) is weer welkom in onze accommodatie.
Wel dient iedereen die niet aan het tafeltennissen is, een (medisch) mondkapje te dragen. Bij binnenkomst is het tonen van een geldig coronatoegangsbewijs (CTB) verplicht voor iedereen van 18 jaar en ouder.
De heropening van de horeca betekent voor onze vereniging dat de kantine weer gebruikt kan worden met gebruik van vaste zitplaatsen, op anderhalve afstand van elkaar. De bar is tot 22 uur open. Kleedkamers, douches en toiletten mogen gebruikt worden, maar vermijd drukte in de kleine ruimte. ’s Avonds zijn ook de (ruimere) kleedkamers en douches boven beschikbaar.
Zonder enige twijfel zal de start van de voorjaarscompetitie meer clubleden motiveren om weer een balletje te gaan slaan. Hou dus rekening met extra drukte de komende weken.