Clubscheidsrechter: iets voor jou?

Voor de thuiswedstrijden op Super Saturday van onze landelijke topteams hebben we clubscheidsrechters nodig. Deze assisteren de bondsscheidsrechter bij eredivisie wedstrijden en leiden zelf wedstrijden in de 1e divisie. Nu hebben we twee clubscheidsrechters, namelijk Judit Csontos en Edwin Jonkman. Zij zoeken versterking.

Schiet hen eens aan om te horen hoe leuk zij het vinden. De tafeltennisbond zorgt er voor dat je adequaat opgeleid wordt: je krijgt een zogenaamde SR3 opleiding dat bestaat uit een kort theoretisch en een kort praktisch deel, met afsluitend examen> De kosten worden door de club betaald. Daarnaast is er een vergoeding van € 20 per keer dat je aan de bak gaat. Meer weten: bel Judit Csontos op 06 27 05 42 50.