Belastingvoordeel en gratis lidmaatschap bij bordsponsoring

De sponsorcommissie van TTV Hilversum is op zoek naar nieuwe sponsors en heeft een aantrekkelijk aanbod voor tafeltennissers die ook ondernemer zijn.

Wat houdt dit aanbod in? U krijgt de mogelijkheid om de club te sponsoren met of zonder bord. Sponsoring met bord kost € 500 op jaarbasis. Sponsoring zonder bord kost € 250 per jaar. De sponsorkosten zijn voor U aftrekbaar van de belastingen. Bij een eenmanszaak – uitgaande van een belastingtarief van 42 % en de MKB vrijstelling van 14 % is het belastingvoordeel:

– Bij sponsoring met bord jaarlijks € 180 belastingvoordeel.

– Bij sponsoring zonder bord jaarlijks € 90 belastingvoordeel.

Dat is niet het enige. U betaalt geen contributie en bondsgelden meer (competitiespelende senioren betalen ongeveer € 183 per jaar ).  In geval van bordsponsoring krijgt U een prachtig bord met uw reclame uiting in onze druk bezochte accommodatie. Behalve een  goed gevulde muur met borden van bedrijven die onze club een warm hart toedragen heeft de club ook financieel voordeel.

Voor meer informatie kunt U mailen naar p.salentijn@sellutions.nl of bellen naar 06-28659765