Veel animo voor Kraakpongtoernooi (nog beperkte inschrijving)

De inschrijving voor 1e kraakpongtoernooi van TTV Hilversum, een combinatie van tafeltennis en klaverjassen, loopt goed. Wie er snel bij is, kan zich nog opgeven.

Een paar teams zouden er nog wel bij kunnen op vrijdagavond 19  april bij ttv Hilversum, maar ook hier geldt “vol is vol”. Zo hebben teams van Huizen, UTTC, ATC, Bijmaat en Hilversum zich al gemeld. Illustere namen (en genoeg ervaring). Dus niet meer te lang wachten. Omstreeks 12 april zullen de deelnemende teams via de site bekend gemaakt worden. In tegenstelling tot eerdere berichtgeving is er een enkele wijziging ingevoerd. Zo wordt er tweemaal gekraakt en tweemaal getafeltennist per team (en niet driemaal). De volgende dag hebben de landelijke spelers toch weer hun wedstrijden en blijft het streven om dus op tijd – = ca 00.15 – de prijsuitreiking achter de rug te hebben. De tafeltenniswedstrijden, in Daviscupsysteem (= 2 enkelspelen en 1 dubbel) met voorgift op basis van rating, zullen tot de 21 punten gespeeld worden.

De aanvang blijft 19.45 uur. En de aanmeldingsadressen blijven eveneens onveranderd: Caspar Veenboer: caspartje80@gmail.com en Jan Kroon: jan.kroon@casema.nl.

KraakPong flyerkopie