André Louwen en René van der Velde benoemd tot erelid

Tijdens de afgelopen ledenvergadering zijn de aftredende bestuursleden André Louwen en René van der Velde benoemd tot erelid vanwege hun buitengewone verdiensten voor de vereniging.André Louwen was vanaf begin jaren ’90 bestuurslid, waarvan een flink aantal jaren als voorzitter. Hij verrichtte baanbrekend werk bij de plannen om samen met zustervereniging Quick’32 een nieuw Tafeltenniscentrum te betrekken en later een fusie aan te gaan. René van der Velde heeft als voorzitter van Quick eveneens en belangrijke rol gespeeld in de samenwerking en fusie, die zo succesvol bleek te zijn. Beiden waren de afgelopen jaren lid van het voorzittersteam en in die hoedanigheid leverden ze een belangrijke bijdrage aan de succesvolle ontwikkeling van de fusievereniging, die de grootste van het land werd. Louwen en van der velde kreeg onder luid applaus van de aanwezige leden uit handen van de nieuwe voorzitter Raymond van Putten bloemen overhandigd.