Anca van de Kuilen hoopt op meer donaties voor Stop Hersentumor

Anca van de Kuilen, dochter van Jan die dit jaar overleed als gevolg van meerdere hersentumoren, loopt dezer dagen de Nijmeegse Vierdaagse. Haar doel is zoveel mogelijk geld op te halen voor de Stichting Stop Hersentumor. Anca loopt de grootste afstand, de 4×40 km.

Ze loopt samen met een vriendin. Haar verrichtingen worden gevolgd door een camerateam van Hart van Nederland. Anca was eerder te zien in het populaire SBS-programma. Inmiddels is zo’n 800 euro binnengekomen aan donaties voor de Stichting Stop Hersentumor. Daaronder ook enkele honderden euro’s van clubleden van TTV Hilversum. Anca hoopt dat de komende dagen nog meer TTV Hilversum-leden de sponsoractie willen steunen. ,,Het gaat niet zozeer om het bedrag, maar dat mensen laten zien dat ze het werk van de stichting, dat van levensbelang is, willen steunen.” Jan had Anca gevraagd zich hiervoor in te zetten na zijn overlijden. Wie wil, kan geld overmaken naar rekening nr. 38.82.94.701 t.n.v. de penningmeester van TTV Hilversum. Het totaalbedrag aan sponsorgelden wordt binnenkort overgemaakt op een speciale rekening.