Alleen tafeltennissers, geen publiek welkom de komende weken

We waren goed op weg om terug te keren naar het oude ‘normaal’. Maar helaas zullen we weer een kleine stap terug moeten doen. We betreuren dat maar zijn ons er tevens van bewust dat we een jaar geleden in een totaal andere situatie zaten en dat we misschien maar blij mogen zijn dat we überhaupt nog kunnen blijven spelen.

De belangrijkste wijzigingen per 13 november:

• de horeca, dus ook de sportkantines, mogen alleen open tussen 6.00 en 20:00 en er gelden vaste zitplaatsen.
  • publiek is bij trainingen en wedstrijden niet meer toegestaan.

Dit betekent helaas dat er komende zaterdag, bij de laatste Super Saturday van dit jaar geen publiek welkom is.

Hieronder staat alles nog eens op een rijtje.

Basisregels:

• Blijf thuis als je corona gerelateerde klachten hebt, hoest in je ellebogen en was je handen.
  • Er geldt een dringend advies om 1,5 mtr afstand te houden.
  • Er geldt een dringend advies om  geen handen te schudden maar geef een box of een elleboog.

Sporten:

• Als je 18 jaar of ouder bent hebt je een corona toegangsbewijs (CTB) nodig.
  • Met een CTB mag iedereen wel gewoon sporten ook zonder 1,5 mtr afstand en ook dubbelen.
  • Er is een uitzondering gemaakt voor trainers, coaches en vrijwilligers. Zij hoeven geen CTB te tonen.
  • Alle douches en toiletten zijn beschikbaar.
  • De reservering verplichting voor binnensporten is vervallen.

Toeschouwers:

• Publiek is bij trainingen en wedstrijden niet meer toegestaan.

Kantine:

• De sportkantine is toegankelijk op vertoon van het CTB (13+ jaar).
  • De sportkantine is open van 06.00 uur tot 20.00 uur.
  • In de sportkantine en op het terras gelden vaste zitplaatsen.
  • Het aantal zitplaatsen is uitgebreid tot 75% van het oorspronkelijke aantal.