Algemene Ledenvergadering op dinsdag 12 april, daarna vrijspelen

Op dinsdag 12 april is er weer een Algemene Ledenvergadering. Dit keer gaat het over de financiële resultaten van 2021 en de begroting van 2022. Ondanks de coronacrisis heeft de vereniging financieel een goed jaar achter de rug. Dat is te danken aan de steun van de overheid en het feit dat er minder uitgaven waren, omdat er een deel van het jaar niet getafeltennist kon worden. Verder zoekt het bestuur kandidaten voor de vacature voor de functie Coördinator Communicatie en PR. De Algemene Ledenvergadering begint om 19.30 uur. Tijdens de vergadering kan er niet worden getafeltennist, na afloop van de vergadering wel. Alle stemgerechtigde leden krijgen de uitnodiging met de agenda voor de ALV per email toegestuurd.