Aangepaste openingstijden in de zomerperiode, leden van andere clubs weer welkom

Evenals voorgaande jaren blijft ons Tafeltenniscentrum in de zomerperiode (t/m 19 augustus) geopend, zij het met aangepaste tijden. Vanaf heden is het Tafeltenniscentrum op vrijdagavonden en woensdagavonden gesloten, met uitzondering van de nog geplande jeugdactiviteiten op vrijdag (Laddercompetitie en Eindeseizoensfeest).

’s Avonds spelen in de zomerperiode
Op maandag-, dinsdag- en donderdagavond kan er door jeugd en senioren worden vrijgespeeld. Op deze avonden zijn beide zalen vanaf 19.30 uur beschikbaar, met dien verstande dat leden van VEV op donderdag voorrang hebben in de Louwersezaal. Datzelfde geldt voor leden van TOVO op maandagavond. Ook leden van andere clubs en introducees zijn deze zomer weer welkom.
Vanaf maandag 22 augustus gaan de trainingen weer van start en is het Tafeltenniscentrum ook op woensdag- en vrijdagavond weer open.

Overdag spelen in de zomervakantie
De openingstijden voor de overdaggroepen zijn tijdens de zomerperiode ongewijzigd: maandag- en donderdagmiddag van 13.00-15.30 uur. Dinsdag-, woensdag- en donderdagochtend van 9.30-12.00 uur. Jeugdleden en andere belangstellenden kunnen overdag gebruik maken van de vrije tafels. Introducees zijn toegestaan. Het advies is om vooraf met iemand af te spreken als je overdag gaat tafeltennissen.

We wensen je alvast een fijne zomervakantie.