Aangepast rooster voor selectietrainingen senioren

De komende weken zijn er een paar aanpassingen wat betreft de seniorentrainingen van Bert Olofsen en Frank Rengenhart. Dinsdag 28 april is er geen training in verband met de Algemene Ledenvergadering die die avond wordt gehouden. Er kan voor en na de vergadering wel worden vrijgespeeld.Verder gaan tot en met 7 mei gaan alle trainingen door op de normale manier in de Oskamzaal, met dien verstande dat er vanaf 23 april wat materiaal in een hoek staat van het Gymnasium. Daardoor kunnen we maar 9 tafels opstellen. Vanaf 12 mei t/m 26 mei hebben wij niet de beschikking over de Oskamzaal en wijken we uit naar de Louwersezaal. We hebben dan maar de helft van de zaal en kunnen op maximaal 6 tafels trainen. Het kan dan zijn dat we iets meer moeten rouleren.

De training op 14 mei komt te vervallen, omdat we dan de finale voor het landskampioenschap in de zaal hebben. Vanaf donderdag 28 mei as hebben we weer de beschikking over de Oskamzaal en gaan de trainingen door tot en met dinsdag 30 juni.

De competitie is nu nagenoeg voorbij en er breekt een periode aan met voor sommigen al wat rust en voor anderen nog belangrijke wedstrijden. In ieder geval is het een mooie periode om te werken aan technieken en kleine veranderingen in jullie spel. Kortom – een periode waarin je winst kunt behalen ten opzichte van al die spelers die minder trainen in de zomer.Op donderdag 3 juli as. sluiten we het trainingsseizoen af met een klein onderling toernooitje in meerkampvorm, met na afloop wat hapjes en een drankje zodat we samen kunnen terugblikken op het afgelopen seizoen.

Op dinsdag 4 augustus beginnen we weer met de trainingen.

Frank en Bert