1e Mini- en Midimeerkampen zondag bij Hilversum, met controle CTB voor ouders

Komende zondag 7 november worden voor het eerst tegelijk met de Minimeerkampen voor de allerjongsten ook de Midimeerkampen gespeeld voor jeugdspelers die al wat meer wedstrijdervaring hebben en iets hoger spelen. In totaal doen er bijna 50 kinderen mee aan dit evenement, dat begint om 10 uur en duurt tot halverwege de middag.

Attentie: De aangescherpte coronamaatregelen betekenen dat alle volwassenen vanaf 18 jaar die geen coach zijn of als vrijwilliger een andere functie hebben bij dit evenement, bij de ingang van het Tafeltenniscentrum een coronatoegangsbewijs (CTB) moeten tonen. Dit geldt vanaf zaterdag ook voor ouders die meegaan met hun kind naar een uitwedstrijd. De gastvereniging is bij binnenkomst verplicht om naar een CTB te vragen.