Schrijf je in voor het Bedrijfs Tafeltennistoernooi

Wie kent het niet uit zijn jeugd. Iedereen heeft vroeger weleens getafeltennist. Of het nu op het schoolplein was, op de camping, of in een privé-omgeving, een potje ‘pingpong’ brengt ontspanning en plezier.

Menig bedrijf heeft inmiddels ontdekt dat een partijtje tafeltennis ook een manier kan zijn om mensen op een spontane manier met elkaar in contact te brengen en beter te leren kennen. Nog uitdagender voor sportievelingen: je inschrijven voor het eerste TTV Hilversum Bedrijfs Tafeltennistoernooi op vrijdag 14 juni.

TTV Hilversum nodigt je uit om met een collega, kennis of vriend(in) in te schrijven voor dit evenement. Veel ervaring is niet nodig. Je krijgt ter plekke uitleg. TTV Hilversum is een van de grootste tafeltennisverenigingen van Nederland. Ons mooie Tafeltenniscentrum biedt ruimte voor 12 tafels. Aan de bar in onze vernieuwde kantine is het gezellig toeven tijdens en na de wedstrijden. Wil je je inschrijven? Gebruik dan onderstaande link om je aan te melden.

Je kunt je individueel aanmelden. Er wordt dan een dubbelpartner voor je gezocht. Het is ook mogelijk om je als duo in te schrijven.

Alle informatie op een rij

Datum:  Vrijdag 14 juni.

Locatie: Tafeltenniscentrum, Vaartweg 52, Hilversum (ingang Gemeentelijk Gymnasium)

Deelname: Alle niet-leden van de NTTB kunnen meedoen. Een NTTB-lid mag zich met een niet NTTB-lid inschrijven.

Sluitingsdatum: De sluitingsdatum voor inschrijving is vrijdag 7 juni.

Inschrijfgeld:  Er wordt geen inschrijfgeld geheven voor dit evemenent.

Kleding:  Bij voorkeur sportkleding (korte broek en t-shhirt).

Schoeisel: Binnensportschoenen zijn verplicht.

Starttijd: De wedstrijden beginnen om 20.15 uur.

Eindtijd: Rond 23.00 uur. De bar blijft daarna nog open voor de ‘nazit’.

Prijzen: Hoewel het spelplezier voorop staat, ontvangen de best presterende teams een trofee.